Případové studie

ikona studie

Justo

Společnost Justo využívala na Firmy.cz placenou podobu firemních profilů. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád zefektivnil nastavení kampaní.

Zobrazit případovou studii

ikona studie

CK Blue Style

Behaviorální cílení bannerů na webech Seznamu nám ukázalo, že bannery mohou velice dobře fungovat i po výkonnostní stránce. Kombinací nejlépe fungujících umístění a typů bannerů s různým typem cílení se nám podařilo docílit výrazně lepších výsledků. Behaviorální cílení se tak zařadilo napevno do našeho mediálního plánu a do naší marketingové strategie.

Michal Mach Zobrazit případovou studii

ikona studie

EXIM tours

EXIM tours na Firmy.cz dlouhodobě investuje. V červenci 2016 nás klient oslovil s prosbou o co nejefektivnější nastavení kampaní. Klient každoročně zaznamenal vyšší zájem o zájezdy v červenci než v srpnu. Cílem tedy bylo udržet v srpnu stejný výkon jako v červenci.

Zobrazit případovou studii

ikona studie

Mototechna

Klient měl dlouhodobě na Firmy.cz neplacené reklamní profily. V červenci 2016 nás oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně. Cílem bylo navýšit počet objednávek. Díky placenému firemnímu profilu Seznamu naplno se zvýšil proklik na webové stránky klienta o 1 122 %.

Zobrazit případovou studii

ikona studie

DAVO CAR

Autobazar DAVO CAR měl na Firmy.cz neplacené firemní profily od roku 2008. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Záměrem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz. Díky placenému firemnímu profilu Seznam naplno se zvýšil proklik na webové stránky klienta o 492 %.

Zobrazit případovou studii

ikona studie

Bochemie a.s. - SAVO Plus Gel

„Savo se na internetu výraznějším způsobem prezentovalo poprvé a proto jsme si nebyli jisti, zda se nám podaří naplnit námi stanovené cíle. Nevěděli jsme přesně, jaký efekt můžeme očekávat. Kampaň na zvolených serverech Novinky.cz, Proženy.cz nás přesto velmi překvapila svou účinností a hlavně rychlým a jednoznačně prokazatelným výkonem. Celou aktivitu tak hodnotíme velmi pozitivně a v budoucnu bychom rádi internet zařadili do našeho mediálního mixu jako stabilní doplňkové médium.“

Břetislav KoláčekZobrazit případovou studii

ikona studie

Kachlová kamna, spol. s r.o. - Stavba kachlových kamen

Internetová reklama je pro naší firmu důležitá, je efektivní, pro nás měřitelná a hlavně ve finále vidíme zvýšení zakázek a tím i obratu firmy. Není tolik nákladná jako tisk.

Martin Krejčí Zobrazit případovou studii

ikona studie

Pasti.cz - Vše na hubení hlodavců

Díky uživatelsky přívětivému ovládání Skliku si zvládnu veškeré reklamní kampaně nastavit a upravovat sám a mám výdaje za reklamu neustále pod kontrolou.

Petr Helekal Zobrazit případovou studii

ikona studie

Srba Servis - Prodej a servis automobilů

V roce 2011 jsme začali v plné míře využívat služeb společnosti Seznam.cz, čímž jsme prolomili internetovou bariéru reklamy, která do té doby nebyla naší prioritou. Díky celoroční prezentaci prostřednictvím bannerové reklamy na Seznam.cz je dnes naše rodinná firma Srba servis vnímána jako jeden z předních hráčů na trhu auto moto služeb.

Norbert Srba Jr. Zobrazit případovou studii

ikona studie

Alza.cz - Prodejce počítačů a elektroniky

Vyžívání služby Zboží.cz je pro naši společnost nutnost. Nebýt na Zboží.cz by znamenalo příjít o spoustu zákazníků. Zároveň je to ale prodejní kanál, který si na sebe dokáže bez problému vydělat. Inzerování je tak pro Alza.cz určitě výhodné. Zboží.cz považujeme za efektivní zdroj objednávek se zajímavým poměrem cena/výkon.

Ondřej Doležel Zobrazit případovou studii

ikona studie

Next Reality - Kompletní nabídka realitních služeb

Díky masivní podpoře značky a nabídek nemovitostí našich klientů v rámci služeb Seznam.cz a díky vzrůstajícímu trendu naší firmy, kdy neustále navyšujeme počty poboček, makléřů a s tím souvisejících zakázek, zvyšujeme průběžně návštěvnost našich webových stránek zhruba o 3 až 5 % měsíčně.

Robert Hanzl, obchodní ředitel Zobrazit případovou studii

ikona studie

Studio Moderna - Módní nákupní klub Stilago

Po téměř roce a půl spolupráce se Seznamem, během které se původní rozpočet pro tento kanál postupně zněkolikanásobil na úkor ostatních, již máme dostatek zkušeností na to, abychom pro všechny stránky z porfolia Seznamu, které využíváme, dokázali s velkou přesností dopředu předpovědět výkon reklamy od samotného CTR až po finální konverze.

Jaroslav Zákravský, Country Manager Zobrazit případovou studii

ikona studie

M&M Reality Holding - Oblíbená realitní kancelář

Reklama na Seznamu, zejména pak na serveru Sreality, který pro svou oblíbenost, známost a tedy i ohromnou vyhledávanost poptávajícími, je hlavním distribučním kanálem v nabídce "našich" více než 25.000 nemovitostí k prodeji.

Tomáš Rožnovský Zobrazit případovou studii

ikona studie

CENTURY 21 Czech Republic

Spojení světové jedničky v realitách a týmu Seznam.cz přineslo své ovoce. Počet makléřů v síti narostl během této kampaně o 21%. Vynaložené prostředky byly efektivně využity.

Zobrazit případovou studii

ikona studie

EMBA TRADE s.r.o.

Hledáte prostor pro získání dalších objednávek ze svých PPC kampaní v Skliku? Následující případová studie dokazuje, že velký potenciál pro navýšení objemu objednávek spočívá ve využití obsahové sítě.

Zobrazit případovou studii

ikona studie

ZOOT, a.s.

Na svém e-shopu ZOOT nabízí tisíce módních doplnku pro ženy i muže. Zákazníci si mohou vybrat z 250 originálních znacek a 100 000 produktu skladem. Oblecení na zoot.cz pochází od predních výrobcu znackového oblecení z celého sveta. Objednávky ZOOT dorucuje do druhého pracovního dne, nebo si je zákazníci mohou vyzvednout na výdejních místech v Praze, Brne, Ceských Budejovicích, Plzni a Bratislave.

Zobrazit případovou studii

ikona studie

EL NINO parfum

Elnino.cz je prední internetový prodejce parfému a kosmetiky v CR, který pusobí také v zahranicí.

Zobrazit případovou studii